Imoron

Javisst, imoron smäller det, fick just reda på att vi far imoron halv 3 kanske, så båten far från Åbo 9 imoronkväll, så de blir att sitta i bilen i 6 timmar, Jihuuu *not*. Så borde vi vara i Mariehamn mitt i natten tyyp:) På tisdag jobbar jag första dan, spännande:))) NI FÅR PÅMINN MIG SEN NÅNGÅNG? ATT JAG SKA BJUD ER PÅ GLASS FÖR JAG BLIR JU "RIK" :):):):)
Har just packat ner det sista, väskan var alvarligt överproppfull såå det rymdes int, så de blir en annan kappsäck suck och det betyder att jag måst pack ur allt igen, och sen inn igen, Hurra:o
Jaaa-a men jag är så snabb så eh-> packing=det värsta som finns, man blir bara stressad.

Men nu är jag int stressad, jag är glad, solen skiner ute, äntligen har vädret skärpt sig. Alvarligt det e hemskt, det stog i tidningen denhär veckan att Juli måndad aldrig varit så kall sedan 1993 :o . Jag hatar allt dehär med "global uppvärmning" man blir skit rädd, på sant tänk vi förstörd jorden så våra barnsbarnsbarns int kanske kommer ha de nå bra? Usch de e hemskt, men int vet jag om det finns nå just jag eller du kan göra? kanske?! Använda mindre vatten när man duschar? sortera sopor bättre? sluta köra mopo (bensinen), stänga av vattnet när du borstar tänderna istället för att ha det och rinna hela tiden?
Gör ni något av dehär? eller tänker ni ens på det? men erkänn läskigt?

Ja men nog pratat om dedär, "BARA SOM INFO: jag kommer no vara på datorn när jag e på Åland eftersom min morbror har no dator, men det beror ju förståss på om jag orkar, ((men de tror jag nog)) XD
Eller jag ska no försöka vara ute å å kolla runt ochså, Åland e fint säger alla. Men en negativ sak som jag kom å tänk på nu, jag kommer int ha nån kamera, den e fortfarande på service, tanten sa att de sku ta typ 2 veckor, hallllååå tanten de har tagi 3 veckor nu + ennu några dagar, hur som helst, jag har ju min mega-bra-telefon -> 2 megapixels kamera, Jeeehbaa;)

Oops va de blev långt:D
Jag kommer no skirv nå blogg där å, så ni vet om jag lever:)

Men ni får ha de så bra allihopa, så ses vi kanske nångång:)

db


Kommentarer
Postat av: knas

ha de så trevligt på åland.^^

2008-07-15 @ 13:32:40
URL: http://jagersjuktsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0