lördag och lycklig

JAAAAA IDAG KÖPTE JAG DEN  NOKIA 6300 :):):):):):):):):):) (Dock blev det nått fel med betalningen så vi måste ordna upp det på måndag när bankerna öppnar igen mycket tråkigt : ( )
HAR LÄNGTAT SÅ, och nu äntligen fick jag den elller jag man får väll inget här i världen men men:)

Idag är det lördag:)
Och inatt sov jag ensam Familjen var vid villan och sov där första gången, men jag ville inte det, så jag stannade hemma, mycket lungt och skönt, kollade film till 2 och åt chips och godis, och drack en halv flaska cola;)
Vaknade 11 tiden av att min gammla cp telefon ringde jag svarade nyvacket "ja" "godmorgon" jag bara vah? Haha det var farfar dom skulle in till stan och jag skulle med dem (hadde bestämd det redan igår) men jag hadde glömt väckarklockanXD så då blev det bråttom men jag hann på 15 min:)
Sen har jag inte gjort så mycket annat grejjat med min nya telefon, och kollat på den, nu är den på laddning och skall ladda ända tills ja? läänge:OXD

OOOOCCCHHH OM 8 DAGAR SÅ BÄR DET AV TILL ÅLAND:) SÅÅÅÅ FANTASTISKT SKIT KUL, MÅSTE KÖPA EN MASSA TILLS DET HAR ABSOLUT INGA KLÄDER ALLS:s shit, och alla mina pengar försvann idag till min uuber snygga telefon, måste fråga farmor och farfar, eller kanske mamma eller pappa kan bidra med lite ekonomisk hjälp:= XD

Ha en mega bra kväll alla;)<3

db

Kommentarer
Postat av: Sara

jag vet!

jag skulle kunna dö för den ! :D

2008-07-05 @ 16:17:34
URL: http://saraaam.blogg.se/
Postat av: Sara

ajjemen, &spela cup med handbollen :D

en sony ericsson K770i, lila ! :d

2008-07-06 @ 12:04:39
URL: http://saraaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0