Sista dagen

Jaa igår va de redan sista dagen, de blev 7 hela dagar jobb på Umbra. I början va de jätte kul och får lära sig en massa saker, jag va sjukt peppad, och hadde massa energi, men att göra ungefäär samma sak varje dag i en restaurang med sura männsikor i 30 +grader, då försvinner verkligen lusten och orket.

Men jag fick lära mig en massa, och jag måst no säg att de var spännande och rikgt kul ibland. Int kanske de e nåting jag vill göra i framtiden men? who knows?

På måndag kommer Mamma och Pappa, Isac och Lisa hit. Gug vad jag saknat dem, de ska bli kul och visa dem Mariehamn:) Natten till Onsdag kör dom mig till Helsingfors, och där väntar Farmor och Farfar och Irene på mig, klockan 11 far båten till Tallin. Sen kör vi ner till Lettland och träffar våra vänner som vi int sett sen förra sommaren och vissa ennu lägre sen. En dag ska vi vara i Riga har jag bestämd och kolla läget, ha no vari där förr, de e en otroligt fin stad:)
Den 5 Augusti e jag hemma igen and "Back in the reality"

Alltså påsant denhär sommaren har gått så fort?! vart har den fari? å nu snart ede 12 Augusti oh då börjar skolan igen:(

Nu sitter jag här och har varmt. klockan e 09:28, och jag har just äti frukost: Rostbröd, yoghurt, och mjölk:))
De e 31,9 nu i solen, igår va de 25 i skuggan, de va hemskt, jag sku bara villa ligga i vattnet hela dagen då.

Men nu ska jag klä på mig, och sen får vi se vad som händer,
Ha det bra allihopa,
Jag saknar er jätte mycki men snart:)<3

db

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0