värsta grymma dagen

Eller inte, eller?! måste säga att det vart ok! det har regnat halva dan sen andra halvan har solen lyst? någon annan änn jag som e skit less på dethär jä*la vädret:/ jag vill ha sol och sommar riktig sommar<3

Nöjd och mycket glad är jag ochså just nu, imoron ska jag på Magnus Uggla med Liiza:)) och jag hadde tänkt betala vid dörren 32€, eftersom man inte kunde förbeställa mera, MEEN så ringde min kusin mig och sa att han hadde förbeställt en biljett för 27€ och att han inte skulle gå, så frågade han om jag skulle gå, och det skulle jag ju då, och jag fick köpa biljetten, whuhu jag vann 5€ på det:)) ekonomiskt! På tal om ekonomi, min ekonomi är inte den bästa nu, jag har 50e kvar på banken men det går åt till kläder tills Åland, snacka om att bli av med sina pengar strax förre man börjar förtjäna sina egna, haha;) *HÅLL TUMMARNA FÖR VÄDRET IMORON, JAG VILL INTE STÅ I REGNET IMORON;)*

Nu sitter jag här och fryser och biter på en linjal eftersom jag är hungriggg, och väntar på att min kära vän ska logga in på msn för att jag vill chatta med henne:)


>DAGENS LÅT: JASON MRAZ - I'M YOURS (NEW VERSION 2008)<

db

Kommentarer
Postat av: Paulina

e jag hon, din vän, som du menade haha :D <3333

2008-07-09 @ 20:39:15
URL: http://paulinafredrika.blogg.se/
Postat av: David

Haha Jaa:)<3

2008-07-10 @ 10:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0