Bloggare?!

Så nu har jag ochså kommit mig till att skaffa en blogg, varför vet jag inte? Men det kanske vore kul sen om nårra år när du läser det du skrivit och får skratta åt dina egna ord.
Jag har läst många bloggar, och på ett sätt är det väldigt intressant och kul att följa med andra på ett privat sätt liksom.
Så jag lovar inte att jag kommer bli nån nörd bloggare "skriva varje dag" och så, men jag kan skriva nångång när jag har lite extra energi i mina fingrar.

Ja kanske ska skriva nått om vad som hänt hittils idag då (eftersom jag har lite energi idag)

Dagen har vart ganska lugn och jag har inte gjort så mycket. Mest dator. Vädret har verkligen inte vart på min sida idag, det har i stort sett regnat typ hela dan villket är ett väääldiiigt stort minus "Tummen ner"
Sen har jag försökt övervinna min räddsla för regnet idag ochså. Cyklade nån kilometer i ösregn och sedan hoppade vi på stuntmattan, mina shorts var genom våta likaså min t-shirt, faktiskt väldigt kul men vääldigt kallt och vått, haha:D

Sen har jag bakat en skinkpaj, och hängt tvätt 2 ggr eftersom jag var tvungen att ta ner den första (hadde hängt kläderna där ute, men det började regna) Så fick istället hänga dom där inne, haha väldigt smart gjort-) Sen har jag väll inte gjort så mkt mer, blir väll tv ikväll tror jag minsann.

Haha de blev mycket längre änn jag trodde.
Om vi ses det vet man aldrig, hahaXD
Hejdå //DavidB:)

Kommentarer
Postat av: farmor

roligt med din blogg!

2008-06-23 @ 18:15:32
Postat av: Paulina :)

Sa ju att det skulle vara kul om dui skaffade blogg! :D skitbra skrivet och väldigt interssant att läsa :) hihi :D <33

2008-06-23 @ 20:19:15
URL: http://paulinafredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0