Regn regn regn

Jag är glad på utsidan och vill nästan bara skratta, men på insidan är jag sur och arg och det enda jag vill är att ligga i min säng med täcket över huvudet.

Det har ungefär regnat halva dan, men den andra halvan har solen lyst och det har faktiskt varit ovanligt varmt, konstig dethär med vädret?!

Just nu sitter jag hos farmor och farfar och tittar reprisen av Hejhej sommar eftersom jag alltid sover när det går på morgonen, så mitt huvud vrids från höger till vänster tv till dator, ah jag kan inte alls koncentrera mig eftersom planet sketch är så dåligt och har dumma högljudda ljud. Ähhh:@

Det känns som om jag vill göra hundratusen miljoner olika saker nu men vaaaad? städa, sitta på datorn, simma, vara med olika personer, baka, skriva, lyssna på musik,  jag vill ha chips eller godis, choklad vore gott nu.. ååå jag vill ha nå och göra nu? varför är det så tråkigt?

min blogg är inte alls intressant eller hur?! jag har absolut ingen inspiration nu, tack och adjö:S

db

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0