140409

Hallåå!
Haha, villken bra start på veckan, försov mig imorse vaknade typ när bussen skulle åka, fick panik och på 15 minuter han jag klä på mig, fixa mig, och äta frukost, som tur var var min mamma hemma och hon skjutsade mig och jag hann precis i tid till engelskan.

På biologin tog vi blodprov av oss själva, och jag kom fram till att jag är en av dom 37% i Finland som har A+, spännande =)

Nu ska jag snart in en sväng till stan och fixa lite grejjer, köpa en födelsedagspresent och lite annat, men före det ska jag visa er 3 olika vår-jackor som jag gärna skulle vilja klicka hem nu på direkten:


Vit addidas jacka, perfekt till ett par jeans, en t-shirt och den på utan att ha fast dragkedjan en sommarkväll, nice or not?


Eller varför inte denhär svarta med guldränder?


Eller denhär gröna?
Jag tycker dom skitsnygga alla 3, och dom är alla strax under 100 lappen=)

Ha en bra Tisdag!

db

Kommentarer
Postat av: dallie

under 100 lappen? galet!

köp alla tre.

(om du inte missa en nolla?)



vilken sida?

loco priser!

2009-04-21 @ 23:55:56
URL: http://hellowsunshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0