Perfect Tuesday

Hallå där, hoppade nyss av skolbussen och nu sitter jag här i mitt rum och käkar banan-glass och är så jäkla glad att sluta 2 känns så lyxigt!
 Är ni ochså hemma?

Den här dagen har varit en va de bästa på länge, engelska, franska, biologi, och religion, chill=)
OCH DAGENS LUNCH I SKOLAN: Pasta och köttfärssås, WOW, bästa på länge ++++ =)


Strålande sol idag=)


Och såhär ser jag ut idag, slappt men skönt!


Här hemma möttes jag av denna lista som min mamma hade skrivit, haha inte ens den förstörde min underbara dag!


Nu ska jag sätta mig på terassen med 2:a skålen banan-glass!

So long!=)

db

Kommentarer
Postat av: LOUIIIISE

nååååh va i sku vara kul att få en såndee listoo ;D:)

2009-04-10 @ 10:09:11
URL: http://lubutzki.blogspt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0