Valborg=)

Fyfan va jag glad jag är nu, allt är tipp topp, humöret är som bäst, och vädret är fantastiskt!
Dagen har varit jättebra, kort skoldag, och sista lektionen gick alla elever och lärare ut på skolgården och sjöng, längtan till landet, och idas sommarvisa, solen stekte och alla var glada, villken underbar känsla!

Därefter drog jag till in till stan, köpte en jacka som jag visar senare, och fikade med farmor&farfar och min kusin.
Nu är jag hemma och ska strax byta kläder och hoppa på moppen, ska först skjutsa min syster till några kompisar sen ska jag också hälsa på några kompisar. Blir trevligt, ska även försöka hinna göra min kusin glad och leka med henne, men jag har ju hela långa natten på mig. Allt är underbart som ni hör.


Todays!


=)


Hela skolan njöt!


Vårflickan!


Underbart väder!


Fika!


Jackan jag visar sen, och min syrras konfirmationspresent:)

Hoppas ni får en riktigt bra valborgs-kväll!

Kommentarer
Postat av: LOOOOOOOISA

2009-04-30 @ 18:31:43
Postat av: LOOOOUISE

HAHAHAHA DIN KOOORV :DDDDD

2009-04-30 @ 18:32:45
URL: http://lubutzki.blogspot.com
Postat av: Tobias

jo jag lovar att du passar i den :D prova!

2009-05-01 @ 15:24:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0