Svaren del; 2




Haft flickvän?
Ja det har jag, 3 oseriösa typ? 1 lite seriösare men det var länge sen, njuter just nu av singel livet!

Sniglar eller grodlår?
Sniglar, hahha!

Månen eller mars?
The moon of course!

Skulle du välja att gå vilse i skogen och bli hittat 12 månader senare eller at slicka 1000 tolaeter ?? O.o
Shit villken svår en, 12 månader i skogen lockar ju inte? man skulle typ dö? men 1000 toaletter ehee:S

Vad skulle du göra om du var den sista människan på hela jorden? ;)
Usch hemska tanke, något säger mig att typ bara lägga sig ner och dö, men något säger mig att jag typ skulle göra något annat? hitta liv? göra liv?! haha!

Är du 92 eller 93?
Jag är född 1993

Vart bor du ?
Jag bor i Finland på kusten
Alltså vilket län ?:D
Västra Finlands län heter det;);)
Vilken stad bor du i?
Den extremt minimala byn jag bor i heter Bosund

Fest eller hemmakväll med polarna?
Actually hemmakväll!

Har du någon förebild?
Inte vad jag kommer på just nu, måste tänka;)

Bästa chokladgodisen, typ daim, baunty, mars, japp, kexchoklad osv..?
Daim kanske?

Bästa serie?
Kan inte bestämma mig? Heroes, House?

Bästa film genre?
Gillar allt typ.

Gillar du mode skönhet och inredning?
Jadå

Kan du inte berätta mera ingående om dej??
Haha, okej ska försöka; Jag är en perfektionist av högsta grad, ibland hatar jag det, min oftast gillar jag det. Gillar när allt är i sin ordning och allt är perfekt och rakt och fint. Jag är oftast glad och vissa tycker jag är galen när jag på det bästa humöret. Jag är också väldigt ärlig och säger som jag tycker, men så har det inte alltid varit har fallit för grupptryck alltför mycket men det är det slut på nu. Jag gillar mode och inredning och drömmer och att ha en stor ljus modern lägenhet i någon storstad i framtiden. Har funderat mycket på att flytta när jag blir äldre, just nu är det Stockholm, men kanske det ändras (Både min moster&morbror bor i Stockholm så jag antar jag går i deras fotspår.) Plugga utomlands är också en sak jag funderat på och resa runt i världen, det har jag alltid drömt om så det ska såklart också ske, någon som är på?
Annars så är jag en helt vanlig tonåring, trött på mornarna, gillar att sitta uppe på nätterna är lite av en nattuggla (så kanske det blir något natt-jobb i framtiden) Om ni funderar på något mer så fråga gärna?=)

Och Tobias nu ska du äntligen få din fråga besvarad; Min bästa egenskap enligt mig (right now);
Är min perfektionism, även fast den är jobbig ibland, gillar jag den, som i frågan över, gillar att allt är i sin ordning, all sak på var plats, raka fina led, sängen bäddad perfekt, osv, listan kan göras lång men vi avrundar här;)

Att alltid släppa ljudlösa luktande fisar eller högljuda icke luktande ? haha..
Hahahaha, dagens roligaste och knäppaste fråga, tar den andra alternativet, men helts inget av dom, hahaha;)

Men kan du färga de turkost då ? D:
Om du kommer till Finland och färgar det åt mig;)

TACK SÅ HEMSKT MYCKET ALLA FÖR JÄTTE FINA FRÅGOR!

Hörs om en stund=)

db

Kommentarer
Postat av: Tobias

Hmm jag har faktiskt ingen aning om det finns i Finland, värt att ta reda på ;)

2009-08-18 @ 19:01:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Malin

jodå den har varit bra men seeeg

2009-08-18 @ 19:03:50
URL: http://jeffsflikka.blogg.se/
Postat av: Ida

tack så mkt, det värmde

2009-08-18 @ 19:10:29
URL: http://peaceandlooove.blogg.se/
Postat av: Lara :3

Tyvärr, jag kan inte åka till findland. Det skulle förstöra mitt skolår HAHHAHAHAHAHA.

Poetiskt D:

2009-08-18 @ 19:16:59
URL: http://flummadsak.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

hehe jodå dagen har väl varit okej. bara städat så d har itne hänt så mkt =) vad har du gjort?

2009-08-18 @ 19:20:27
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: DAVID

sv tack detsamma ;)

2009-08-18 @ 19:27:06
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Varsågod ;) Härliga svar! Roligt att läsa. :)

2009-08-18 @ 19:36:51
URL: http://johanpalmfan.blogg.se/
Postat av: Rasmus

WOW!! Kan du nå finlska då?? Jag är född i Rovaniemi ^^ Så jag kan språket i alla fall så jag kan överleva liksom xD.. haha samt det finns mera jag vill veta om dej xd Men de tär väll för att jag är ett pucko xD Hahah antagligen.. Så hur mår du annars då? samt vad pysslar du med+? Kul att du läser min blogg (hoppas jag xP) och kul med flera killbloggar att läsa :D



Mvh Rasmus the Strange

2009-08-18 @ 19:46:04
URL: http://sheargenius.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte göra lite fler kategorier där du t.ex har en kategori för dina frågor & svar, en kategoti med videobloggar m.m.

Det skulle vara mycket enklare att hitta olika inlägg i din blogg då (:

2009-08-18 @ 21:27:32
Postat av: Amie

Du är ju fan asball! :)

2009-08-18 @ 21:40:48
URL: http://amieamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0