Crazyy

Haha heej=)

Vet ni idag har jag gjort världens galnaste grej, och roligaste också för den delen!
Haha jag har kört bil för första gången i mitt liv, helt sjukt kul, det var min pappa som tvingade mig;) och jag ångrar mig inte. Så jäkla roligt, kom i 60 km/h på isen hahaha, NU VILL JAG BLI 18 OCH FÅ KÖRKORT =)))<3



Bildbevis haha, ser en aning koncentrerad ut, men fan va kul det var =))


Sen har jag också bakat denna underbara ambrosiakaka med citron-glasyr och hackad marieanne på, såå god!!



Domhär fina tulpanerna som jag köpte till min kära mamma i fredags får avsluta detta glada söndags-inlägg!
Nu ska jag plugga finska och franska resten av kvällen!

Hoppas alla där ute har det bra!
Vi hörs imorgon vid 5 tiden, låång skoldag :{

db


Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

Roligt att börja övningsköra =) egentligen borde jag också börjat för längesen:P är du finsk också? såg att du bodde i finland

2009-02-01 @ 16:36:38
URL: http://mariellem.blogg.se/
Postat av: liza

i augusti får ja böri ta körkort så i november sen när ja e 18 ska ja no kör runt dig överallt ;D (Y)(Y) ;D

2009-02-01 @ 20:05:26
URL: http://lizahotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0