En Vit Lördag

Goddag allesammans!
Dagen har rullat på, tiden går så fort. Vaknade runt 10, var jättetrött eftersom jag och min syrra kollade film till 3.
Har också hunnit på en lång promenad med farmor och hennes hund, riktigt skönt med frisk luft, men usch så kallt det är -10 grader :S

Lovade också ta lite bilder och visa hur mycket snö det är hos mig nu, har äntligen slutat snöa. (Syns inte så bra men) 
lite bevis:















Ikväll blir det bio och lite annat med min kära kompis Liza =), det blir trevligt!

Vi hörs=)

db


Kommentarer
Postat av: liza

bra bilder =D visar prick hu myki snö vi har de ! :D o joo vi ska ha superkul ikväll :D (Y)

2009-02-07 @ 17:03:48
URL: http://lizahotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0