Panik? Nejdå!

Kom på att jag har 10 000 saker att göra minst, borde skriva en lista, jo herregud annars glömmer jag hälften av allt som ska nedpackas i kappsäcken. Men orkar jag det. Jag ser redan framför mig hur jag sitter på väskan och drar igen den med alla mina krafter:o, sen 5 min före vi far på fredag morgon frågar jag mig själv "Har jag allt nudå" Panik? Nejdå!


Just nu tvättar jag mina kläder, detdär är andra maskinen. Konstaterar att jag omöjligt ORKAR vänta 1 timme och 12 minuter på att den ska bli klar och dessutom hänga dem eftersom torktummlaren krymper mina kläder. Hur ska jag göra?


Jag söker fram kronor, laddar mp3 batterier, laddar kamera batterier, söker fram pass, kort, biljetter, pengar, söker fram extra minneskort till kameran. Söker efter headset till telefonen, söker fram födelsedagspresenter till min kusin, drar fram kappsäcken, funderar på att börja packa, tittar i mitt klädskåp: "var ska jag börja, NEEJ?! jag packar imorgon istället". Nej hörni nu skriver jag en LISTA!!

Kaos ni vet. Nu ska jag dricka te, och sen måste jag sova, ska upp 6 imorgon bitti lillebror fyller år och klockan 6 måste vi sjunga åt honnom eftersom det är enda tiden alla i denna familj är hemma, suuuuck.

Gonatt världen!

db

Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Har jag allt nu då, är en ständigt återkommande fråga i mitt huvud:-)

2009-02-18 @ 21:56:49
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0