skit liv



Allt går neråt just nu tycker jag, motgångar hela tiden. Idag Blev jag underkänd i ett prov i skolan tillsammans med några andra och nu tvingas jag ta om det på tisdag, I can't believe it. Jag orkar verkligen inte läsa på samma sak ennu en gång. Okej jag vet att allt det här är mitt eget fel och jag får skylla mig själv att jag inte pluggar tillräckligt, men jag har liksom ingen inspiration längre, jag varken orkar eller vill sätta mig ner på en vardag och plugga non-stop i flera timmar, såå himla jobbigt. Ångest får bara man tänker på det. Nu i efterhand känns all så skit skit, jag är inte sådär dålig, jag kan om jag vill, men denhär gången så gick allt åt helvete. Men på tisdag när jag tar om provet ska jag fan visa att jag kan bättre. kommer skriva 10 i det, der svär jag på!

Okej, ursäkta att jag är så arg?! nu men måste få ut ilskan nånstans, och här kom det.

Skriver mer sen.. det kliar i fingrarna !!! =))

db

Kommentarer
Postat av: //D.D\\

Uschi, inte kul när man har prov när man är nere i en svacka! Lycka till på tisdag med omprovet! Ska hålla tummarna åt dig!



Kram.

2009-02-12 @ 19:47:03
URL: http://t4nk3bubbl0r.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0