Stress, stress, och åter stress

Skrev ett låångt inlägg för en minut sen, men klantade till mig och allt blev helt konstigt, fan också:@

Iallafall, dagen har varit stressad, har varit i skolan, in till stan och köpt lite grejjer inför morgon dagen, tvättat kläder, struckit och vikt kläder, packat väskan, sprungit runt här hemma.. Nu är jag äntligen klar, alla kläder ligger nerpackade, garderoben är tom, allt är på sin plats i väskorna, i can't believe it.

IMORGON BÄR DET TILL STOCKHOLM.. Ska bli så jäkla roligt, shopping, bio, chill, barnvakt=)
Nu måste jag sova, viktig dag imorgon!

Avslutar med 2 bilder:


Ett tom garderob, där var allt ennu i tvättstugan och i tvättmaskinen, nu är allt nerpackat i väskan på golvet!


Fick mitt betyg redan idag eftersom jag inte är i skolan imorgon på betygsutdelningen! (Y)

Vi hörs imorgon-bitti!
Gonatt!

db


Kommentarer
Postat av: paulina

asså gud, börjar nästan gråta för att du är så nära :(<3

2009-02-19 @ 20:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0