Thursday-Night

Godkväll=)

Sitter här nyduschad med bara handduken på mig, och ska försöka skriva ihop ett litet inlägg åt er kära läsare!

Dagen har varit *Tänker efter* ganska bra, Franska Provet fick vi ut gick inte så bra som jag trodde men men. Fysik Prove hade vi sista lektionen och tyckte faktiskt att det gick rätt okej! hatar fysik och sånt, men denhär gången gick de för en gångs skull. Pytt i Panna till lunch absolut inte gott, men serveras det så äter man.
Ikväll har jag varit på födelsedagskaffe, min kusin fyller hela 17 år idag, grattis grattis! Ps: Tårtan var riktigt god;)

Snart ska jag bänka mig i soffan och kolla "Halv 8 Hos Mig"
Sen ska jag läsa engelska-läxan och dricka citron-te!

bloggen krånglar nu, får inte uppladdat bilden. Lägger den sen.

Hörs!

db


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0