Torsdag-kväll

Hallå!
Fick inte ihop något inlägg under gårdagen, skyller på franska-provet. Men nu är det gjort!
Dagen gick smärtfritt fram, ganska seegt måste jag medge.

Och den värsta saken har jag inte berättat ennu, det har TOTAL-SNÖAT non-stop nu i typ 24 h, så jävla massa snö ute nu, ååå, jag blir galen. Nu har vårkänslorna som smög sig på för några veckor sen absolut försvunnit. Fan!

Igår tog jag dessutom ut alla mina pikéer och kollade igenom dem, ni som inte vet så jag älskar pikéer så mycket. Ååh vill ha sommar nu vill börja använda dem.

Tänk er flipp-flopp, solglasögon, ett par shorts och en piké. Hur underbart låter inte det.?!





Piké - Kappahl


Piké - Kappahl


Piké - H&M


Piké - H&M

Jaa-a just de, sa jag att jag älskade pikéer? ;)

Ha en bra kväll kära ni!
Vi hörs imoron, och då är det FREDAG!! <3=)))
Gonatt!

db

Kommentarer
Postat av: paulina

piké är det snyggaste en kille kan ha på sig :O:P och jag fick vårkänsla i förrgår och det har snöat hela dagen idag :( <3

2009-02-05 @ 21:34:16
Postat av: LOuise

PIKÉ MANNEN :)) (Y)

2009-02-06 @ 12:40:10
URL: http://lubutzki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0