Helgen

Hallå, villken dålig uppdatering, haha!
Jag kan berätta lite om helgen.

På fredag efter skolan var jag in till stan, köpt ett par skor (Bild längre ner), och handlade mat. Sen på kvällen drog jag till ett disco med en kompis, rätt trögt där, (My dancefeeling hade stannat hemmaXD) men sällskapet var desto bättre!

Igår lördag var jag bara hemma och tog det lungt, åt middag med farmor och farfar och familjen. Senare kollade jag på Pirates Of The Caribbean 2 och åt chips med min lillebror;)

Idag ska jag plugga eftersom jag har biologi prov imoron -.-, inget annat inplanerat ennu. TRÖTT är jag just nu, inte alls redo för en ny vecka.


Såhär såg jag ut på fredag-kväll. Invigde t-shirten som jag har visat åt er i ett inlägg längre ner.
Allt är från H&M om någon undrar, (utom skorna då).


Skorna är från Blend och kostade 30€, tyckte dom var riktigt snygga och bekväma. Bra va=)

Dagens låt blir: Chris Brown feat. Keri Hilson - Super Human

 Ha en bra söndag!

db


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: förstår jag att du blev :D

2009-01-18 @ 14:43:09
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Fräddan

Najs dojjer :)

2009-01-18 @ 23:37:14
URL: http://sandevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0