Lördag, Den Sista Januari!

Tjena världen haha!

Har ni haft en bra lördag?
Det har jag, vaknade runt halv 12 tiden och var helt trött och lite småsur. Gick ut en sväng för att få frisk luft, och det blev bättre av det. Sen hjälpte jag farmor och farfar med en massa ved och sånt. Det var tungt men roligt att få köra skoter;) Klockan 5 gick jag hem för att duscha. Som tack för att jag hjälpte dem blev jag bjuden på restaurang. Amarillo. Vi åt mycket gott och riktigt flott. Som dessert åt jag världens godaste brownie kaka med varm choklad på och vaniljglass, så underbart gott! Tyvärr glömde jag min kamera hemma:{

Snart ska jag kolla någon film, byta till sköna myskläder, och bara ta de lungt.
Hoppas ni får en underbar kväll allesammans!

db

Kommentarer
Postat av: Tobias

haha jag vet, aja ha en nice kväll!!

2009-01-31 @ 18:48:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: liza

brownie kaka med varm choklad på och vaniljglass ? :'oo slurp, laga int mig så snål daaaavid xP ^^

2009-02-01 @ 00:12:50
URL: http://lizahotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0