Prao-Dag 3

Gokväll!
Det förvånar väll er inte mera att jag säger att jag är trött, haha!
Det har varit en bra dag tycker jag=)
Praon gick bra och vi hade över 80 lunchgäster, blev lite stressigt där vid lunchtid, men det gick fint. När vi slutade gick vi in till stan hälsade på andra praoelever från vår skola. Sen in till bokhandeln och köpte en present till min kusin Louise, som fortfarande fyller 13 idag, hahha;). Sen gick vi in till mcdonalds på det vanliga, milkshake, vi satt och pratade och fördrev tiden, när vi senare kollade på klockan blev vi lite stressade, vi sprang som fan ända till busstationen. Men vi hann!;) Väl hemma var jag så trött att jag bara ville lägga mig ner på min säng och soova! Men vidare till min kusins kalas, trevligt var det =)
Nu ska jag dricka en stor mugg kaffe, varva ner, läsa lite och slutligen lyssna på musik tills jag somnar! GREAT!

Nu bilder:


Jag i ett stökigt kök!


Söta Hanna! Visst passar hon som servitris? :)


Härliga choklad-milkshake på mcdonalds, loveit!


Hanna föredrar jordgubbs-milkshake istället(Y)


:s haha!

Sätter stopp här!

Tack&och adjöö för idag!

Gonatt

db

Kommentarer
Postat av: LOUISE

haha fina bilder :D har nästan läst ut din bok nu :P de e ju skit bra :P

TACK :DD

2009-01-29 @ 12:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0