Söndag

Villken dålig uppdatering idag, jag ursäktar så mycket.
Sov allt FÖR länge imorse. Sen åkte vi till mormor&morfars, som bor ca:60 km härifrån. Det har varit en riktigt rolig dag. Bästa med att hälsa på mormor och morfar är att an får äta så mycket gott! ;)

Nu måste jag verkligen sätta igång med pluggandet, det är som vanligt, jag sparar det till sista minuten. Typisk mig!

Dagens låt ska jag lägga upp iaf: The Rasmus - Justify (OTROOLIGT GRYM)
youtube.com/watch?v=UmF2kPvQWVQ

Ha en skön söndag-kväll, hörs imorgon!
(Gammal bild, men ville bara "pigga upp detta tråkiga inlägg hahahha;))





db


Kommentarer
Postat av: Fräddan

Mormors mat is the shit :)

2009-01-13 @ 00:09:50
URL: http://sandevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0