Kryssnings Bilder

Nu har jag tagit mig i kragen och ska visa er bilderna från våran roliga endags kryssning förra veckan.


Galaxy i ett molningt Åbo


Vi började med en lyxig frukost ombord


När vi var mätta och belåtna gick vi ut på däck, där posade jag som vanligt!


Vi försökte ta samma bild som vi gjort två år tidigare (kolla här under), men misslyckades lite grann;)
Sommaren 2009


Våran senaste kryssning tillsammans
Vintern 2007


Vackra åbolandsskärgård


lite höjd skillnader;)


Båten var svenskregistrerad


Efter att vi gått runt på däck gick vi in igen och kollade in allt möjligt


Lyxiga "Piano Bar"


Taxfree we like(Y)


När vi gått runt hela båten och var alldeles trötta i benen satte vi oss ner i "starlight palace" och drack underbara drinkar


Och käkade godis


11 sökte vi oss upp till "moonlight dance bar" och spelade bingo.
Och vi vann dessutom 11 € + en fazer chokladkaka;) (Och det var jag som först upptäckte att vi hade bingo och skrek BINGOOO, det var roligt!)


På Åland böt vi båt, och fick Europa


Ålands skärgård


Vi åt god mat på "Café Taurus"


Sen gick vi och vilade i våran hytt en stund och råkade somna. När vi vaknade var vi sugna på en drink och beställde en, den godaste hittils.

Ja kära ni det var alla bilder från våran underbara kryssning förra veckan. Mera sånt=).

db


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0