Trött kille i gråa mjukisbyxor

Sitter här framför min svarta pc iklädd ett par grå mjukisbyxor, tuggar på en god ostsmörgås, och tar en klunk kaffe emellanåt. Jag är trött. Regnet vräker ner på utsidan och det är skönt att sitta inne i värmen.
Det är måndag, precis en såndär tråkig seg måndag, exakt en sådan måndag man helt enkelt bara vill sova bort.
But in my case, i didn't work...
Villan är nästan tom, om man bortser från ett par småflickor som sitter och kvällsfikar i köket, och en mamma på städhumör. Min självspelningslista på windows media player går på högvarv och musiken flyter ut ur mina (:Även dom) svarta logitech högtalare, en salig blandning av allt möjligt, Eurovision 2009, Coldplay, Britney Spears.


En fräsh, glad David i lördags. (Önskar det var sådär idag också..)

db

Kommentarer
Postat av: DAVID

tjenare jo det är bra. hur är det själv? :) och fan det har ju varit asbra väder idag. varmt och soligt ;)

2009-07-20 @ 19:58:29
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: H - DeadKidWalking.blogg.se

sv: yeah

allt bra då? :D

2009-07-20 @ 20:26:20
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0