60 frågor och svar

I brist på annat så lägger jag upp en lista såhär på morgonkvisten. Läs&Njut!

60 frågor och svar


1. Hur gammal är du om fem år?
21
2. Vem var den sista du träffade? Mamma
3. Hur lång är du? 169 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? "Beverly Hills Chihuahua"
5. Vem ringde du senast? Min Kusin L.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Haha:D, Ok.:), Till Liza
7. Vad är dagens planer? Städa bilden -.- är det enda jag vet om nu
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Om jag har bråttom ringer jag men annars skickar jag mest sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? married
10. När såg du senast din mamma? För en kvart sen
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/Grön nånting?!
12. När vaknade du idag? Halv 10
13. Har du någon gång hittat en katt? öhm, nej jag tror inte det?
14. Vilken är din favoritplats? Utomlands
15. Vilken plats föredrar du minst? ensam mitt inne i stan en natt
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte i finland iallafall!!!
17. Vad skrämde dig som barn? mörkret, i guess. 
18. Vem fick dig att skratta senast? En kille i sommarlovsmorgon i tv ;)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Boxers oftast, om jag fryser en oversize piké
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två stycken
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej ><
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Ja det skulle jag säga.
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry's är gott;D 
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka utomlands, shoppa, och ge till välgörenhet
29. Tycker du om kinamat? "Tummen upp" (Y)
30. Tycker du om kaffe? Oui
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk, saft, vatten, eller kaffe ibland
32. Sover du på någon särskild sida? Oftast in mot väggen
33. Kan du spela poker? haha, nej!
34. Tycker du om att mysa? mm
35. Är du en beroendemänniska? ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej?
37. Vill du ha barn? Jag vet inte? kanske?
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, finska, och lite franska
39. Har du någonsin åkt ambulans? no
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, men pool är också najs
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder
42. Äger du dyra smycken? Nej
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej! usch!!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? maizenagröt
45. Vem är den roligaste människan du känner? Liza
46. Välj ett ärr på din kropp? ett ärr? ett mellan ögonbrynen
47. Vad har du för ringsignal? Interface
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Några, ja
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I badrummet
51. Kan du byta olja på bilen? nej
52. Har du fått fortkörningsböter? nej, inte ännu;)
53. Vilken var den senaste bok du läste? "Så länge vi båda andas"
54. Läser du dagstidningen? varje dag
55. Prenumererar du på någon veckotidning? mamma gör, inte jag
56. Dansar du i bilen? Kan man göra det?!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? x3m
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? jag fyllde i ett korsord
59. När var du i kyrkan senast? När min syster blev konfirmerad, en dryg månad sen typ.
60. Vilka personer utmanar du? Alla som läser DETHÄR!



Nu ska jag klä på mig!

Ha en fin dag!

db

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack så mycket :D härligt lista ;)



ska njuta av varje sekund imorgon :D

2009-06-09 @ 22:09:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

bara 2 cm längre än mig ;)

2009-06-15 @ 21:52:49
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0