Jobbtisdag

Bonsoir mon ami!

Har inte hunnit blogga på hela dagen eftersom jag har varit en duktig kille och hjälpt mamma&pappa och farmor&farfar hela dagen. Jag har klippt hela vår enorma gräsmatta. Villket slit, tog flera timmar. Och fan vad varmt det var, solen gassade på och gick där och klippte. Och en del av Farmor&Farfars. Perfektionist som jag är ska allt vara klippt perfekt. Och det blev det, jag är hur nöjd som helst. Även mamma och pappa och farmor och farfar är det, härligt att göra dem glada.


Visst blev det fint, dock borde någon kratta upp all dom fula gräsränderna efteråt också.


Jag har också hängt tvätt ikväll, härligt med lite extra klirr i kassan;)

Klockan 10 börjar "House" och då ska jag sitta bänkad i soffan. Jag tror att det är säsongsavslutning så det får vi absolut inte missa!

HA EN JÄTTE FIN KVÄLL!

db


Kommentarer
Postat av: evelin

ååh va skönt ! jag är 17 ! fortsätt blogg på!

2009-06-02 @ 22:34:26
URL: http://eag.blogg.se/
Postat av: Tobias

samma här, perfekt utomlands :D

2009-06-02 @ 23:51:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0