Måndag 15 Juni 2009

Förlåt för en väldigt dålig uppdatering. Villken jäkla trevlig vecka det varit, men nu är den slut. Vi har haft amerikanska gäster (avlägsna släktingar) på besök. Det har varit sommarens hittils bästa vecka, fan va roligt vi haft. Dom åkte hem i Lördags, det var väldigt tråkigt, nästan så man ville fälla en tår. Dom bor så långt borta, på andra sidan jordklotet, men det hindrar inte mig från att sluta hålla kontakten med dom. En vacker dag ska vi träffas igen.


Beth, Ann, Matt, Bob, real friends <3

Annars rullar sommarlovet på som vanligt, sena nätter, och långa sovmornar, lunchen vid 12 blir frukost, och man klär på sig runt 1, haha, då vet man att det är sommarlov.
Men vädret det är verkligen hemskt, usch, det har regnat hela långa dan, mulet och kallt, usch, vad är det här för jäkla sommarväder? Nu tycker jag vädergudarna måste skärpa sig, någon som håller med mig?

Iallafall tänker jag hoppa i säng nu, ska upp klockan 4 imorgonbitti, helsinki calling=)
Vi hörs troligen nångång på onsdag, tills det ha det bra, och ta hand om varandra, och lev livet gott folk, du får ingen andra chans..!



db

Kommentarer
Postat av: Paulina

Söta david :)<3

2009-06-27 @ 10:31:46
URL: http://paulinafredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0