17 Mars

Alltså Villken seg dag. Hur tråkig som helst.
Det enda som egentligen hänt är att jag har klippt mig idag. Jag är väll rätt nöjd. Hade hur långt hår som helst, så jobbigt var det att fixa och grejja med det varje morgon. Nu kan jag allafall sova lite längre på morrnarna för det blev rätt kort och lättskött. Men nu har jag duschat och den "stylade-frisyren" är som bortblåst.
 
Hur ska jag kunna fixa till mig lika snyggt imorgonbitti?!


Här får ni se kanske världens dåligaste bild på en ny klippt David.


EN ANNAN SPÄNNANDE GREJ: Sökte in igår, kan ni fatta sökte in till nästa skola efter 9:an helt sjukt.
Så nu blir det Kockutbildning kombinerat med gymnasieutbildning.
Det har varit så jobbigt att välja och tänka men nu blev det detdär.

Nu ska jag försöka städa upp lite här i mitt rum, ser lite ut som 3:e världskriget eller nått, och dammet är närmare 1 cm högt  (lite överdrivet då:DD)
Sen blir det AA, Halv 8 hos mig, och House.

 db


Kommentarer
Postat av: Anonym

(YYYY)

2009-03-18 @ 19:00:03
URL: http://lubutzki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0