Earth Our!

TJO!

Gårdagen tillbringades hos min kusin L, vi släckte allt vid halv 9 tände några ljus och en brasa, sem satt vi och käkade vindruvor och drack juice en hel timme i mörkret! Mysigt!

Släckte ni också?


Precis vid halv nio släcktes alla väglampor i byn + att det började snöa!




Vårt enda ljus i en timme.




Juice och vindruvor!

En timme senare sjöng vi singstar och dansade till all världens musik. Sen sjönk vi ner i soffan och kollade tv4:s lördags film  "Keeping Mum". Hahah!
1 gick jag hem och somnade nästan genast.



Imorse vaknade jag runt 10 eller 11 egentligen eftersom klockan vreds fram inatt. Kändes konstig att missa en timme sådär haha!


Åt en sen frukost vid 12 och läste tidningen.


Och ute snöade det ennu...

Nu är jag hemma igen, stack till simhallen med farmor och lillebror, simmade 1 timme och sen stannande vi vid mc på hemvägen hahaha! Vi var bara tvungna! Man blir hungrig av att simma.

Nu ska jag fixa lite med designen sen plugga.
Ha en fortsatt trevligt söndag.

db

Kommentarer
Postat av: mikki mus

nu kan de ju hända att jag e den enda som tycker det men din frukost ser ut som potatissallad med majs och mjölk typ

2009-03-29 @ 19:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0