:@

Nu är jag arg. Varje morgon denna vecka så har jag blivit väckt ungefär 15 min före mitt alarm skall ringa. 07:30 varje dag ungefär.. Någon håller på bygga hus ett par hundra meter från mitt fönster och det hörs så himla bra varje morgon när grävmaskinjäveln sätter igång och gräver bort alla dumma stenar. Borde vara förbjudet att väcka någon sådär. "Nu tänker ni: men hallå david 15 min kvar tills du egentligen skulle vakna" men vet ni jag behöver de 15 minutrarna dom är värdefulla för mig för att jag skall orka.. villket jag inte heller gör...
Just så sprängde dom nån stor sten därborta och hela vårt huset skakade här, usch det tog i magen precis som när man åker bergochdalbana.

Hur som helst sitter jag här och deppar, tyvärr ja. Sorligt är det jag vill inte deppa på en FREDAG.
Men jag måste....

db

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0