Måndag

Har ingen blogginspiration nu, men vad gör det? det händer endå inget intressant i mitt liv just nu.
Har varit i skolan idag som vanligt, gjort lasagne här hemma, och pluggat franska och engelska.
Just nu sitter jag och lyssnar på jäkla bra musik, och är lite smått förbannad över att "American Pie" filmen inte fungerade eller det vara bara ljudet som var borta och det stör mig så fruktansvärt så jag orkade inte titta mer än 5 min. Aja det löser sig.


Imorgon börjar jag 8:a och det är verkligen plååågsamt:((, hur tänkte dom som började med det?
Aja får trösta mig genom att dagen slutar vid 2 snåret och då hade jag tänkt åka hem och baka en kladdkaka köpte en ny (kladdkaksform, ni vet sånn som har löstagbarasidor superbra) har inte använt den ennu så den ska testas!
Nu ska jag ta en snabbdusch, sen läsa ni kan väll gissa boken antar jag, köpte den i Stockholm på BOKREA 2:a boken av Twilight serien, helt frälst är jag.



Ni får ha det så bra så hörs vi.

Ps: ni är  välkommna in till mig imorgon och smaka kladdkakan, runt 2 tiden, great! vi ses då=)



db

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0