Mulen måndag för mig

Vädret är riktigt nice idag, sol och några +-grader, så jäkla skönt.



Men tyvärr piggar inte det ens upp en. Har känt mig hängig och deppig hela dagen. Känns verkligen inte bra. Och det blir ju inte bättre av att min mattelärare skriker åt mig att spotta tuggummit i papperskorgen innan jag ens var inne klassen.
Jag var ½ cm från att skrika åt honnom att jag har rätt att tugga på mig eget tuggummi!!!!!!
Jäkla gubbe!

Allafall, har nyss käkat varma mackor och sallad. Och om en stund är mammas bärkräm klar, ska bli gott att äta det med kall grädde på!



Ingen märkvärdig outfit idag som ni knappt ser men.. Mjukis byxor och en munjacka.

Nu väntar franska och engelska böckerna as usual..

db

Kommentarer
Postat av: Tobias

Visst :) hamnen ser så mysig ut :D åh love it!

2009-03-30 @ 17:12:36
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Visst har den! Usch på den här dagen :P

2009-03-30 @ 18:50:01
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0