nooo

Förlåt förlåt för att jag inte bloggade igår. Min pappa gömde modemet?! han blev irriterad för att jag och min syrra bara satt på datorn och inte gjorde något annat nyttigt. Höll på att dö igårkväll, jag utan dator går inte helt enkelt. Och imorse envisades han att han tar fram det imorgon, men då blev jag arg. Letade i hela huset och tillsist hittade jag sladdarna och modemet i en skrubb ovanför en massa lådor. Hahaha! 1-0 till mig. Pappa hur känns det?

Allafall, idag har jag ätit tårta två gånger, och nästan frusit ihjäl, slå de ni.

Nu kallar halv 8 hos mig, sen house, shit ingen rast och ingen ro, OCH när ska jag hinna duscha?

Vi hörs imorgon, och då borde jag OCKSÅ få min bok i posten (HÅLL TUMMARNA) :):):):)

db

Kommentarer
Postat av: Cristian

Haha, gömde din farsa modemet? Haha, charmigt! :)

2009-03-25 @ 02:39:39
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: liza

va ha du beställt fö bok ? =D

2009-03-25 @ 14:22:40
URL: http://lizahotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0