Torsdag kväll!

Okej ett snabbt inlägg här nu, klockan e mycket jag börjar 8, och ska upp långt innan det.
Idag har det vari en helt okej dag!

Men det som var lungt bäst idag var att 3:e twilight boken dimpte ner i brevlådan, jag blev så glad så! Nu ska jag börja sträck läsa igen=)


Nu är det bara 4:an som saknas, kanske borde beställa den nu också.

En annan grej, min kära moster har vart här idag alltid trevligt med släkt på besök, var skit länge sen vi sågs, satt och snackade med henne en stund. Sen var jag borta när hon åkte hem, så vi han inte säga hejdå. Så upptäckte jag för en stund sen att jag hadde fått ett mess av henne, där stog det "Det var trevligt att råkas igen, jag satte några chokladägg som tack i din natduksbordslåda" Haha, så sött:) Nu har jag nått att smaska på.=)


Visst längtar vi till påsken, god mat, choklad, och en massa annat gott=)
Only 2 weeks left.

Nej nu måste jag sova, gonatt!
Vi hörs imorgon!

db

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0