1 Juni

Jag har suttit i soffan och kollat "Flight 93" med min syster, mot slutet gick det inte längre att hålla tårarna inne. Den var så otroligt rörande.
Jag fattar inte varför någon människa i hela världen kan göra något sånt, kapa ett flygplan med oskyldiga människor på. Helt  oskyldiga människor ska dö bara för det. Det finns ingen som helst vits med det.

Iaf filmen var otroligt bra, den är ju som sagt verklighets baserad på dom 37 passagerarnas anhörigas berättelser från telefonsamtalen dom ringde under tiden.
Jag rekomenderar den starkt!


Denhär bilden passar in här nu tycker jag!
Jag klättrade upp på vårt hustak bara för att få denhär bilden, och det var det värt!

Gonatt!

db

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rikti fin bild :D

2009-06-01 @ 22:25:59
Postat av: Hilde

Fint bilde og bra blogg :-)

Jeg så den filmen for en liten stund siden jeg også, enig med deg i at den var bra!

2009-06-25 @ 02:01:35
URL: http://hildedyp.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0