11 Maj

Villken bra dag det varit, pinsamt att säga det men det är sant. Måndagar brukar alltid vara värst. But not today.
Testat på en ny sak har jag också gjort idag. Att ligga på en spikmatta. Kändes sådär, ryggen var eldröd efteråt, men det sägs att den gör en massa gott för kroppen. Testa om ni får chansen.

imorgon blir det en kortskoldag med en massa slappa lektioner och provutgivningar. Vid 4 ska jag möta upp min klass för att äta på en kinesisk restaurang. Blir roligt. Stannar troligtvis i stan för att fortsätta sökandet efter en kavaj. Börjar få lite panik snart. Det finns en massa snygga, men dom passar inte på mig, dom är alldeles för stora och dom storlekar jag ska ha existerar inte. Suck!

Nu ska jag plugga har 2:a sista provet på 9:an på fredag. OCH JAG SKA HA 10 I DET!


Kan visa lite bilder från gårdagen när Finland firade alla Mammor!


Mammas Blommor!


Morsdags-Outfit


Vi åkte till Mormor för att fira henne, och hon bjöd på mat och tårta=)


Jag och min syster tog en promenad på landet där Mormor&Morfar bor, så vackert är det där!


Vi gick till gravgåren


Tror att den gravgården är en av de finaste jag sett.


Och Kyrkan är fantastisk!

Nu ska jag jag plugga!
Ha en fin kväll!

db


Kommentarer
Postat av: LUUUBUUUTZKIII :))

va de våår spikmatta du låg åpååå ??:):DD

2009-05-11 @ 19:36:38
URL: http://lubutzki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0