SUMMER!

Gokväll, bad uppdatering igen(!), men iaf, söndag kväll är det nu, sitter här vi datan som vanligt och har så jäkla varmt, puh. Det har varit riktigt varmt här idag, 25 jäkla grader. Årets 1:a dopp har också gjorts idag, stolt!

Annars känns allt nästan som vanligt, gårdagen tillbringdes mest hos min kusins. Jag var "Servitör" på hennes studentfest, det var mycket trevligt. Sen kollade jag film med studentens syster och vi proppade i oss chips och drack sprite tills vi var övermätta. Nångång runt 1 tiden på natten, gick vi ut för att fota den extreeemt fina rosa himlen. Jag kom i säng halv 3 helt slut, efter min egen avslutning (dimission, några avskedstårar för att min klass skills åt, många 'hejdå" och kramar, och framförallt 6 timmars servitörs jobb).

Nu bilder!


Jag delade ut "Välkommstdrinkar" år gästerna på studentfesten.


The student;)


Ser jag ut som en servitör? ;)


Dagens bästa: VÄDRET(Y)


Det var skiiiiiiit kallt!


But i did it!


stolt (A)



Klockan 2 inatt ska jag och min syster åka och hälsa på mamma, hon jobbar natt, det blir spännande, köra moppe mitt i natten;)

Nu ska jag fortsätta dricka vatten kom fram till att jag druckit alldeles för lite idag, med tanke på värmen.

Vi hörs!

db


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0