SIEASTA MED KING

Är äntligen hemma.. och gud så trött jag är. Praktiken tar verkligen koll på en, haha!

Anyway, sprang omkring som en galning tillsammans med Mami och letade efter en vinterjacka till mig men hittade ingenting. Behöver en snygg tjock vinterjacka. Inte en sånn man tar på sig när man åker till skolan/jobbet/stan, nej jag behöver en tjockjacka man tar på sig när kvivksilvret kryper ner till -25 och en sådan man tar på sig när man drar till fjällen för att åka skidor. Hmmm, så svårt!!


Nu ska jag ta en liten kvälls siesta och läsa king.

Hörs senare.
tjoo


Kommentarer
Postat av: tobbe

Svaret på din fråga finns som inlägg för dagens fråga ^^

2010-01-12 @ 17:52:32
URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/
Postat av: ARMIN

Haha, du har varit inne innan ;) Men tack :D



Jag älskar KING :D

2010-01-12 @ 20:58:59
URL: http://youandmeandeveryoneweknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0