Fredag 30.07.10

Ännu ett litet blogguppehåll är till ända och jag är troligtvis tillbaks för en tid framåt, hehe..

Just nu är jag faktiskt i Sverige och hälsar på en gammal internetvän som jag känt i 6 år men aldrig träffat.
Landande i Göteborg i Tisdags och blev upphämtad av henne och hennes mamma. Härliga människor var mitt första riktiga intryck. Åkte hem till deras lägenhet och kände mig riktigt välkommen med en gång.
Nu har jag varit här i 3 dagar och dom har verkligen varit underbart roliga och fler lär det bli.

Igår var vi på Liseberg dessutom, i 9 jäkla timmar, behöver jag nämna mer? Haha, herregud jag har aldrig haft så roligt i mitt liv typ. Synd att min kamera har gått sönder och Paos kamera var hemma. Men i allafall, minnen för livet. Det spöregnade konstant från 6 till 10 och vi var verkligen dyngsura fastän vi köpte dom blåa-liseberg-ponchosarna med det spelade liksom ingen roll tillslut, kållorado gjorde oss ändå lika blöta som regnet.

Idag då, regnet öser ner här. Vi har haft sovmorgon till 12 och typ käkat frukost och käkat middag och sen bara legat i sängen med varsin laptop och bara lyssnat på musik och chillat. Soft och mysigt!

Nu blir det house marathon och jag har laddat upp med cola och chips, gött!!
 

Jag idag


middag, makaroner&köttbullar, mums!!


Kvällens underhållning!!

Lateeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0