Home

Jag är hemma från underbara London. Jag är också ledig idag villket gör saken bara ännu värre. Ångest ångest..
London var något mycket speciellt något jag aldrig upplevt förut, spännande och underbart. Kommer återvända dit mycket snart känner jag på mig.
Nu håller jag packar upp, städar mitt rum och lyssnar på musik. Jag och min syster shoppade ju som sagt så mycket att vi var tvungna att köpa en väska och betala extra för den eftersom vi flög med skitbolaget ryanair, men det gick rätt smärtfritt. Men nu undrar jag hur fasen ska jag få in allt nytt i min garderob som var full redan innan jag åkte till London? ?
Var in en sväng via IKEA på hemvägen och det blev en hel påse full, lådor, glas och en ny lampa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0