Skärpning David

JAG BEHÖVER EN FÖRÄNDRING I MITT LIV.
Jag behöver nya rutiner i mitt liv just nu. Nya matvanor, nya motionsvanor. Mer glädje, mindre sorg, och framför allt mindre chips, godis, choklad, bullar&kakor... Stora förändringar, men va fan, jag klarar allt!
Jag har alltid vart den som kan äta en hel marabou chokladkaka i ett nafs utan att ens få sjuk mage eller bli fet. Jag äter godis ungefär varje dag och har ändå bara haft ett hål i min tand och det var 5 år sen. Jag äter sällan frukt och ibland ett sallads hörn på mint tallrik. Jag är smal och pretty happy with my body. Men ibland vill jag bara ändra mig lite. Mer frukt och grönsaker, mera löprundor, simning minst 1 gång i veckan, mindre dator-tid, mer fokus på skolan och mer livsglädje, låter det helt sjukt? ...
Nu jäklar kör vi!
1 godis, chips, choklad, bullar&kakor dag i veckan från och med nu.
1 (inte allt för lång) löprunda per vecka (med undantag om det är mer än -20 grader ute..).
1 gång simning per vecka (Minst).
2 frukter per dag (minst).
Äta 5 mål per dag och MINST halva tallriken med sallad!!!!

Kommentarer
Postat av: antonia

Känner igen mig där David .__.

Men jag kan inte dra mig ifrån gooodis hihi, men lycka till! :D:D

2011-02-15 @ 21:54:02
URL: http://aantoniiaa.blogg.se/
Postat av: Bella

Hallå där! Känner inte dig, men skulle vara trevligt att prata med dig, lägg gärna till mig på msn. Ha en bra dag!

2011-02-16 @ 22:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0