yo peoples, piputi here!

K.
AAAAh fuck.
K BRY.
Ich vierasblog hier. Jetzt sind ich, mein Mann und unsere Freundin Der Bibbatant im Bosund bei des Kind des Gud. Wir sind nach Grill 57 gegangen. Sehr gut und sehr feelis. Total gut.
Okej.. Ja sejtschas gavarjoo pa-schwetsii.
Tydligen e min fantasi int på G ikväll, mut ei se mitään, koska mulla on FEEEELIS!
....MISTÄ MENI????  - TUNNELIIIIII.
Ja, jag kan ju uppdatera folket om att en viss Irene/Ipren Bjorkskog e aningens pika i en viss Grekland med stort G. höhöhö
Btw, ja e INT för att min kära gudspojke David(anus), guds allra heligaste ägodel, min french-kissing-BFF, o min snygga snela älsklingsgubbe Schols med underbart heta benmuskler, ska pys iväg ti militäärin o förfrys viktiga manliga kroppsdelar av sej! Ja menar, what´s the point with poaching birdies and deer and wolves and humanbeing!?!? GUDARS! (Ja, o davids balans e ju upp åt himlen, så han får ju int endå handskas me nå vapen, för om han sku gö de så sku han endå bli hemskickad för att han har skjuti stortån av sina medmänskor..) Alltså ja.. KARAR SKA INT LÄR SIG SKJUT ME PANGPANGBYSSONA. Finns int nå bra me de. Möjligtvis kan di ju försvara sig mot sina fruar då di int vill att fruarna ska kläm finnar o pormaskar på dem. Men om di skjuter oss så hamnar di ju endå bara i finkan eller på dårhuset där Bibbatantens farsa va på civiltjänst.. Och de e ju int nå KIVA JUTTU.
Och om guds barn o min karl far ti mili, vem i helsikes djävulsrike ska ja umgås med då?!?!?! FASIKEN DÅ INT KARAR FATAR O STANN HEM I VACKRA LARSMO BARA FÖ MIN SKULL.. Fast di får ju ennu större msukler då di springer åpå i finska skogar, så de e ju int så bajsigt :) MEN de kan man ju skaff åt sig här åpp i österbotten. Med mej. Faktiskt..
Ja, och om karin min pyser iväg ti milin så kommer ja va helt jävla uppfucked depressed för att han aldri e me mej (ja ha ju vari van att va me honom typ varann dag nu i snart 3 års tid), o sen då han kommer o hälsar på så kommer ja bara pyl fö att han snart lämnar mej igen. Nu tycker säkert alla som läser dethär inlägget, att ja e helt dum som int klarar mej utan min gubbe, o de e ja väl kanske. Men he e så ti man e kakiberoend av en karl. "Men all ader klarar e ju, varför sku int vi klar e?" För att vi int e som andra, doh. Ja kommer antagligen puss ihjäl min aggressiva hund Åke bara för att ja int har nån karl att kläng på. SVIINI. Och då hamnar ja på ÖT, o alla kommer böri hata mej fö att ja e en djurmördare. Och allt e karlns fel. Syndin.
Va e de fö fel på civiltjänst? Om han fa i civiltjänst kan vi ju skaff en minilägenhet istället för att va ifrån varann 20/7.. De sku ju va svin-kiva juttu. :)) O så sku ja betal hyran fö ja sku ju arbet vi prisma! O lukas e o torkar åldringars rövar eller leker med småbarn dagarna i ändan. PERFA! :D
FOR YOUR INFORMATION BEAUTIFUL SCHÖNEN HARASCHÅÅ GUYS, MIN MAN LUKAS TOR ERIK OHLS, FÖDD 26 FEBRUARI 1993, 10 MÅNADER OCH 1 DAG FÖRE MIG, PIPUTI, FYLLER 18 ÅR IMORGON, ELLER RÄTTARE SAGT OM 33 MINUTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(aaah, synden va grannan karl ja har. Check out the cheekbones and the gay-iness <3)
BARTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY ALL NIGHT LONG.
TJOFADERITTAN, NU SKA VI LEKA SCHARADER.
Tschüs, auf Wiedersehen, Gute Nacht, wir sehen uns in einer andes Leben, Bruder. Hejrå.
/PIPUTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0