Måndag 10:e Januari

Ledsen att jag inte bloggat på hela helgen. Har egentligen ingen anledning att skylla på men hade en liten fest här hos mig i lördags och hela fredagen+lördagen sprang jag runt som galen och städade varenda litet hörn, städfreak som jag är. Det blev i alla fall en rolig fest med god mat, dryck, spel, musik och massor med galen dans. Söndagen Spenderades i sängen lite halv bakis och deprimerad över att jullovet var slut och det var dags att börja skolan (idag..)
Idag känner jag mig inte på bättre humör. Det är plusgrader och snön är äckligt våt och det halv snöar/regnar typ vilket gör allting så mycket värre. Jag är så trött på allt som har med vinter/slask/kyla att göra. Vill inte vara en pessimist nu men jag är rent ut sagt jävligt less på Finland och dess klimat just nu. Vill bara härifrån så snabbt som möjligt. Till något varmt härligt land med perfekt klimat. Vill jobba, bo och leva livet på ett ställe där jag verkligen trivs, vilket jag inte gör här, tyvärr.
Så nu ska jag gräva ner mig i sängen med en spännande pocket bok jag fick i julklapp och käka lite frukt (NEEED D-VITAMIN)
puss och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0