småler

HALOJ!
det är faktiskt lite roligt när ens kompisar hela tiden påpekar att man skall uppdatera bloggen, man känner sig en gnutta känd och uppskattad. Puss på er.
just nu sitter jag här och jäser efter maten och läser bloggar för allt vad jag är värd. Vad ska jag göra ikväll då? inte ett skit och det gör mig så glad. Jag älskar att inte ha ett skit att göra. Fast om jag tänker efter lite, borde städa mitt rum, göra en massa tråkiga läxor, träna och och och, ja listan fortsätter, men vet ni det skiter jag i.
Gör det ni också någongång, det är så jäkla värt det.
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Jag!

kan säg att he e int bara dina kompisar som läser bloggin diin! ja diggar diin blogg, do har skön stil! :)

2011-03-11 @ 22:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0