Sneak peek

Förra veckan fyllde en av mina bästa vänner år och på lördag så blir det 18-fest för honom.
Vi har hyrt ett helt hus där festen ska äga rum och jag hans flickvän är festfixarna.
Kommer bli grymt, har en riktigt bra magkänsla.
Men innan lördag ska massor fixas, igår fick jag i allafall prickat av en sak på min långa to-do lista före lördag. THE OUTFIT! Haha jag dör, det där lät töntigt, men kläd-tönt som jag är ville jag ha något nytt istället för något "gammalt" ut garderoben.
Här är en liten sneak peek av den blivande lördagens outfit, blir ingen skjorta denna gång, kände för något annat lite bekvämare.
Allt är nytt, kommer visa hel bild och sånt på lördag.
Stay tuned!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0