Scary-Day

Fredag, Fredag, Fredag, underbart inte sant. Känns så himla bra att vara ledig nu i 2 dagar!

Sitter här och vräker i mig chips och dricker päron"saft". Let's Dance ska jag som vanligt kolla på, och det börjar om ca. 30 min. Det är tyst här hemma nu, undrar om jag är ensam? Ingen av er har väll missat att det är fredagen den 13:onde idag, scary:S inget speciellt har hänt mig idag. Allt är fint. MEN JAG TAR DET FÖRSIKTIGT, det är ännu 3½ timmar kvar på dagen, kan hända vad som helst!

Om jag ska vara helt ärlig nu så vill jag egentligen inte sitta här hemma framför datan/tvn, nej, men man kan inte alltid få som man vill, tyvärr.=(


"Tröst-Äter" lite grann . .

So long!

db

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Få mer besökare till din blogg snabbt och enkelt! :D



http://www.viraltrafik.se/?susantyra@livese

2009-02-14 @ 12:17:35
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0