Tisdag

Hej hej! =)
Villken lång dag. Skolan gick bra. Missade min buss imorse haha, farfar fick skjutsa mig, men och jag hann. Provet gick inte så bra haha;), tandläkarbesöket gick fint förutom att jag glömde bort tiden och kom lite sent. Tandäkaren sa att jag hade otroligt fina tänder. Hon berömde mig haha skönt att höra=))


Gick riktigt fint på gymmet känner mig väldigt stolt över mig själv, sprang 20 min på springmattan?! och sen tränade vi armar ben och sånt. Känns verkligen i kroppen nu men det ska det göra! Hoppas det ger lite resultat också. Beslutade mig även att hänga på med pappa och syrran varje tisdag, låter det inte bra?=)
           Snart ser jag ut som honnom;)  "Skämt"  X D

 
Nu har jag tydligen klantat till mig och all text har blivit kursiv, nooooo -.-
Hahah! Det går inte att göra vanlig stil! WHAT?!

Aja, nu har jag duschat, ätit, ska självklart dricka kaffe snart och se på Andra&Avenyn!
Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag!

Imoron blir det en kort dag, med studiebesök till JG, sen husligekonomi, trevligt!

Vi hörs!

db


Kommentarer
Postat av: Tobias

usch :) vi har snöregn, snö men det blir ingen snö :S haha suger

2009-02-05 @ 17:23:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0