Undergång

AAAAAAAAAAA, jag har ingenting att göra, det finns ingenting att göra, det finns ingenting jag vill göra, bosund är världens mest tråkiga by, jag går under snart om jag int får nått att göra . .
Alla är så tråkiga här, bara ligger och sover, eller är på jobbet, eller vid villan, eller sitter inne och trycker på sin lilla dator ( den kategorin tillhör jag väll då just nu) HahaXD
Men alvarligt vad ska jag göra? Jag trodd int att jag sku behöva säga dehär men nu just sku jag villa tillbax till skolan en dag elller så, såna här somamrlovsdagar när de absolut int finns nånting man kan göra så sku man helst villa hoppa över. I skolan vet man alla fall vad man ska gör typ nästa timme och så men ja. SÅ Jag säger int att jag int vill ha sommarlov nå mera jag vill bara ha nånting att göra, JAG ÄR UTTRÅKAD RÄTTARE SAGT!!
Jag vet att jag klagar nu förlåtXD

Tisdag ede idag ja, och klockan e halv 1 och jag har int gjort nå ennu idag, men hallå de e sommarlov, jag tycker int man ska göra nånting då, abslout ingenting, bara vara.
Men om nån vill hitt på nå idag så ede bara att ring eller mess mig.

unbelievable jag skrev idag igen här på bloggen, men jag får väll ta och skylla på att jag har så tråkigt, så att det int finns nånting annat att göra änn att sitta inne och trycka på sin lilla dator.

På tal om dator, de e int många veckor kvar tills jag sitter i bilen påväg till Åland. Jag ska ju jobba där i 2 veckor på min morbros restaurang. Och jag får ganska så mycket pengar får vi hoppas, och eftersom jag tycker om att sitta på datoren så ska jag spendera min lön till att köpa en egen liten bärbar som jag kan sitta och trycka på varje dag ifred, utan att ha en liten syrra som säger åt en att lämna datoren varje minut för att hon skall vara på den. Så de ska bli skönt med en egen:)

Nu ska jag int skirv nå mer eftersom annars får ni så sjuka ögon när ni  sitter och läser min intressanta bloggXD

Haha :D
Hejdå//David

Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha, perfekt dag för att blogga ;) kul å läsa ert "bosund-språk" ;) fast det var itne så MKT nu men litegrann ;) :D keep it up! :D haha, ska iväg, nu pussar david (L)

2008-06-25 @ 14:13:37
URL: http://paulinafredrika.blogg.se/
Postat av: LITEN syrra,

Nåjåå, xD ja bruk nu int säjj att du ska slut ti va på datorn, he brk va na veji,!

2008-06-30 @ 16:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0