Sista dagen påsklov

Hallå!
Idag är det måndag sista dagen påsklov, känns inte bra. Vädret är uselt och imorse regnade det. Trött är jag också kan bero på natten strapatser. Var nämligen med om en liten olycka.

-Klockan 2 inatt ( just när jag höll på att somna) ringde min syrra och hon undrade om jag kunde hämta henne från en sommarstuga ett par km hemifrån. Snäll som jag är tog på mig kläderna och hoppade på moppen, ditvägen gick finnemang tröttheten försvann snabbt, hemvägen gick sämre, vi kom körandes ganska fort och jag kom i ett felspår vägen var lerig och riktigt dålig, det börjafde vingla och jag tappade kontrollen över den, vips stupade hela moppen till och vi flög av, jag landande med armen på nått konstig sätt, antar att jag tog emot mig, och idag är armen sjuk. Ingenting värre hände med oss, kläderna fulla med lera men moppen klarade sig. Klockan 3 kom vi hem och jag tror jag somnade på bara några minuter.


Hur somhelst, nu sitter jag här och planerar lite roliga grejjer inför sommaren, berättar mer sen nåndag.
Ha en skön Måndag.

db


Kommentarer
Postat av: Tobias

ha en bra måndag ;D

2009-04-13 @ 15:47:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0