Villken dag

Villken dag det varit.
Har suttit i en fotölj på ett oförberett muntligt finska prov framför en kamera som filmat mig hela tiden, och plaskat och livräddat min kompis (på skojj) i en bassäng med en massa andra, ätit nybakta kanelbullar, och tryckt i mig en HEL big mac måltid, samtidigt som jag har tittat på kaffekoppar åt min farmor, och kollat på min kusins fotbollmatch.
En salig röra av allt möjligt egentligen.

Nu är jag proppmätt efter alla bullar och macdonaldsmaten + milkshake, men absolut inte trött, bara glad, ikväll blir filmkväll med min kusin, det blir roligt som ALLTID!

Nu ska jag duscha känner mig smått ofräsh efter dagens alla strapatser.

Vi hörs snart kära ni!

db

Kommentarer
Postat av: Anonym

jeeeeeeeeeeeeeeeej :D:P skeeer I? :P

2009-04-03 @ 19:28:42
URL: http://lubutzki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0