Skön Söndag!

Villken sommar söndag vi har haft, närmare 25 grader i solen.  Jag har inte gjort så mycket idag, solat, slappat, pluggat, ätit lunch hos farmor&farfar, och vart in till stan en sväng. Jag har också hunnit med en liten utflykt med min kusin, riktigt roligt. =)


Todays first


Härligt att bara ligga i skuggan och ta det lungt på altanen


härligt med sol


Min farmor äger;)


Utflyktsdags


Jag steeeker


Härligt


(Y)


Häärligt


Jordgubbar och blåbär i solen, finns det något bättre?


Tack för en härlig dag!

Nu är klockan nio och jag ska hoppa in i duschen.

Vi hörs!

db

Kommentarer
Postat av: Tobias

Ha en bra kväll :D härliga bilder!

2009-05-17 @ 20:55:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0